top of page

სწრაფად მზარდი ელექტრონული კომერციის სექტორის ფონზე გამოიკვეთა სფეროს რეგულირების საჭიროება. ამას გარდა, „ასოცირების შეთანხმება“ განსაზღვრავს ქვეყანაში ელექტრონული კომერციის პროცედურების ძირითად პირობებს და ავალდებულებს საქართველოს კონკრეტული ცვლილებების დანერგვას სხვადასხვა მიმართულებით, მათ შორის შუამავალი მომსახურების პროვაიდერებისა და მომხმარებელთა უფლებების კუთხით. ამის საპასუხოდ იგეგმება ელექტრონული კომერციის რეფორმა, რომელიც მიზნად ისახავს საქართველოში ელექტრონული კომერციის ხელშეწყობას სათანადო სამართლებრივი და მარეგულირებელი ჩარჩოსა და საჭირო ტექნიკური ინფრასტრუქტურის განვითარების გზით. ელექტრონული კომერციის რეფორმა მრავალი სხვადასხვა ასპექტისაგან შედგება და აერთიანებს დამნერგავი სამთავრობო უწყებების, საჯარო სექტორის დაინტერესებული მხარეების და კერძო სექტორის აქტივობებს.

0303.png

ამ პლატფორმის მომზადება შესაძლებელი გახდა ამერიკელი ხალხის მიერ, USAID-ის მეშვეობით გაწეული დახმარების შედეგად, პროექტ MediaTOR-ის ფარგლებში. აღნიშნული პროექტი ხორციელდება ISET-ის კვლევითი ინსტიტუტისა და Internews საქართველოს მიერ, USAID-ის ეკონომიკური მმართველობის პროგრამის მხარდაჭერით. პლატფორმის ავტორთა მოსაზრებები შესაძლოა არ ემთხვეოდეს USAID-ის ან აშშ-ს მთავრობის პოზიციას.

Logo_combined_GE.PNG
2560px-Policy_institute_logo_black_svg.svg.png
internews.png
back 01.png

თბილისი, 0108, ზანდუკელის ქ. 16

+995 322 507 177

bottom of page